A.O.S - History repeats itself

2010.08.28. 21:25

Még taknyos kölyök voltam, mikor megkaptam életem első "magán-válogatás-albumát". Sokat hallgattam, kívülről fújom azóta is az összes dalt, de így ezek nem lettek a sajátjaim. Mindig I. jut róluk eszembe. Aztán az elmúlt két hétben, valamiért, teljesen tudattalanul - ha éppen nem szólt más - mindig ez a dal kúszott a fülembe. Az a pár sor: "History repeats itself"..."I didn't learn, I wouldn't listen". Aztán tudatosult bennem egészen kézzelfogható módon ez egyik olyan életcsapda, amelybe újra és újra beleestem. Ígérem magamnak, többé nem teszem.
Ez a dal pedig mostantól a sajátom.

A bejegyzés trackback címe:

https://napidal.blog.hu/api/trackback/id/tr452255209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása