A bejegyzés trackback címe:

https://napidal.blog.hu/api/trackback/id/tr471706115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nakedraygun 2010.01.27. 21:38:19

de ez nekem olyan affektálós...
persze lehet hogy túl sokat hallgattam az eredetit:

www.youtube.com/watch?v=FRh899uoCJM&feature=related

viszont ha feldolgozás, akkor legyen rendes és más nyelvű:

www.youtube.com/watch?v=FRh899uoCJM&feature=related

T.SZ. 2010.02.03. 20:18:53

@nakedraygun: Nyílván nem véletlenül választottam ezt a feldolgozást... illetve ez nem is feldolgozás, inkább előadás. Nem értelek, mitől lesz rendes egy feldolgozás, és legfőképp nem értem miért kéne másnyelvűnek lennie. Azért mert a film kapcsán felkeveredett "mítosz" eljutott nyugatra és ott a "feelinget" leszűrve popposították? Mert a teljesen átdolgozott szöveget pár "sztár" is elnyárvogta? Na köszi, ettől kéne hanyatt esnem?
Egyébként nem a dallam, hanem a magyar ember lelkében/fejében ezernyi asszociációt megindító szöveg az, ami felejthetetlenné teszi az eredetit (amit imádok). Ez a lány épp erre érzett rá, és amit te nyávogásnak, vagy affektálásnak nevezel, az egy csepp magyar népdal egyszerű valóságából: parlando, szöveghű, szövegkközpontú előadás.
Szerintem gyönyörű! Szerintem hihetetlen erő van benne (minden sutaságával együtt)! És kimondhatatlan fájdalom.
süti beállítások módosítása